RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi

  • masa pelepasan:2024-04-09 20:12:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:526
  • Penerangan pantas:

    Ravenna,Pengubah terbenam minyakPasukan pengubah kuasaRavennaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahPemalam kuasa d

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Pasukan pengubah kuasa

RavennaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Al KawaPenghakiman cacat pengubah kuasa

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,RavennaPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pengurusan kualiti JumlahApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

servis teknikalSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK],RavennaTransformer dan substansi jenis kotak,RavennaPengubah kuasa 50, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

RavennaMaklumat produk lain
  • KomloPenghasilan jambatan naikIndustri

    KomloPenghasilan jambatan naikIndustri

  • DenbicaJambatan naik TaibianDua masalah dengan peningkatan

    DenbicaJambatan naik TaibianDua masalah dengan peningkatan

  • DenbicaLif legu aluminium yang diletak di keretaSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am

    DenbicaLif legu aluminium yang diletak di keretaSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am

  • DenbicaVilla Home ElevatorBekalan

    DenbicaVilla Home ElevatorBekalan

  • QuchanPengubah jenis kotak 315Eksport terus meningkat

    QuchanPengubah jenis kotak 315Eksport terus meningkat

  • NicastroPlatform angkat hidraulik tetapPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

    NicastroPlatform angkat hidraulik tetapPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

  • NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

    NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

  • LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

    LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

  • segera:Peringatan: Maklumat RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi memberi anda RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi. RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RavennaPenukar kotak LandscapeCiri, prestasi dan aplikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!